From the bottom of my heart,

Assalamualaikum

Lama x menjengah ke sini. Hari-hari yang sibuk kebelakangan ni...Kadang-kadang rasa xde masa untuk diri sendiri. But what to complain about kan....Sekurang-sekurang masih ade ruang yang terisi. Kadang-kadang aku takut kalau aku kesunyian.Tapi most of the time aku memang totally ignore perasaan tu. X tau la by ignoring that feeling ialah something yang sihat ke tidak. But life must go on....Aku xnak fikir sesuatu benda tu panjang-panjang sangat or should i say too deeply.

Aku selalu perhatikan manusia-manusia sekeliling aku.(Trying in a good way of course!!) Sometimes kita manusia suka membandingkan diri dengan orang lain kan...Hati kecil aku ni memang sometimes can be a hipokrit. Yes i really mean it. Mungkin hati kecil aku ni nak menolong. Tapi aku orang yang suka berterus-terang tapi berlapik. But this is a cruel real life kan...Low self-esteem, rasa diri jauh ketinggalan memang akan buat diri kau tertinggal...The best way is finding the best solution for you.Mungkin kadang-kadang kita perlu merangkak, but i think in the end its really worth it. Sebab kau dapat cari diri kau sendiri...betul ke?? Sebab aku masih disini belum menemui diri aku yang sebenar lagi...

Comments

Popular Posts