Mood merayau entah ke mana.....totally lost!!!~ Separuh jiwaku pergi

Assalamualaikum,

Mood tibe-tibe lost di petang hari hingga ke malam... Mr Debot dah balik naik bas kul 1.30 petang tadi, malam ni die keje...Rasa rindunye dengan die... Asal die balik ke JB semula mesti berderai airmata ni...Sempat saya temankan die lunch tadi...katenye nak makan KFC.... Rasa kesian tengok die....Selalunye kalau die teringin pape untuk makan mesti nak tunggu die balik jumpe saya dulu...Nak makan sama-sama...Baru ade "feel" katenye.... Berapa lama la akan berjauhan macam ni... Degree nak habis lagi setahun setengah...Saya tanye die patut x sambung masters..Die kate sambung la...Saya support awak...Xpela kite jauh sikit...Atleast saya sempat nak carikan rumah yang selesa untuk awak nnt...Rase nak nangis laki i cakap camtu...huhuhu...Awak, saya mintak maaf sebab sepanjang 4 tahun kite kawen saya belum menjadi isteri awak sepenuh masa....Masak memang jarang sekali tapi awak x pernah komplen.Ape ntah lagi yang lain-lainnye...Saya tau saya kuat merajuk,mengada-ngada...Selalu mengeluh napa awak x balik minggu ni, nape awak x ambil extra cuti, napa x call walhal saya tahu awak keje...Tapi awak sabar dengan saya...Time kasih awak....Insyallah dengan izin Allah, kite akan bersatu semula cuma masa yang menentukan....


Comments

Popular Posts