30's yang kureng ohsem

Assalamualaikum,

Sejak masuk 30's ni makan pon rasa dah x sedap.Walhal kalau time kolej dulu mengunung nasi aku makan. Is not a bad thing pon x lalu makan, cuma kepuasan diri tu x dapat. Aku tahu x elok cari kepuasan melalui makanan, tapi dah jadi habit bila makan tu "fefeeling gitu". Masalahnya "fefeeling gitu " aku dah takde so rasa macam losing something. Ntah pape aku ni..Badan dah macam tong pon, x sedar lagi. Hari ni aku pi tanye insuran,konon nak buat insuran la..But when you are fat,above the expectation BMI macam2 ko nak kene pikir. Bayar pon nak lebih..Bila aku ni nak ada kesedaran diri, susah betul nak buat exercise tu as a lifestyle.Too many excuses!!!

Comments

  1. nice blog.. jom follow blog saya.. tq =)
    http://terataiatma.blogspot.my/

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular Posts