Perjuangan apa ni?

Assalamualaikum semua,

Sorry lama x menjengah kesini.Selalu sibuk menguruskan kehidupan seharian diri ini dan orang lain. Mostly lebih memikirkan orang lain dari diri sendiri. Niat memang ikhlas dan nak memudahkan orang lain tapi bila diri ini dilayan macam sampah rasa ralat. Ralat sangat sampai tertanya apa yang aku buat ni? Boleh nampak perubahan diri aku ni, dulu lebih sabar tapi sekarang suka mengamuk!!!cepat melenting!!!Mana diri aku yang dulu!!! Selalu tenang, x kisah apa orang nak cakap. Muka pon nampak sangat keletihan!! Letih sebab nak deal perangai manusia yang macam-macam ni!! Susah betul nak pujuk hati ni skang!!! Perjuangan apa yang aku tegakkan dalam kehidupan aku ni!! Jadi kuli batak orang, jadi tempat nak lepas kemarahan, dah senang tinggal je la... Habis madu sepah dibuang!!

Comments

Popular Posts