kalau ada jodoh, tak kemana....

Assalamualaikum,
Sorry baru sekian lama baru aku nak singgah... Minggu ni minggu exam...So dah pening tengok buku, tengok sini pulak. Minggu ni jugak aku kena struggle siapkan hantaran kawan laki aku. I'm doing it for free and for me it's a good course right? Aku memang suka weddings but doesn't mean aku obses..Cuma aku suka tengok orang dapat pasangan hidup mereka. Aku happy untuk mereka... Macam aku happy masa aku kawen dulu. Can't stop smiling.. Tak sabar...hahaha..Gelojoh!!! Aku happy sangat ada somebody willing to share life dengan aku... Aku sentiasa doakan kawan-kawan, family members jumpa jodoh yang baik.. Adik aku baru 22 tahun ni dah already concern about tak dapat nak cari "prince charming". I've always tell her jodoh kita ada..Jangan risau..Allah ada plan untuk kita. Kadang-kadang kita tak sangka pon jodoh kita ada depan mata je... Aku slalu pesan dengan adik aku...Janganlah kita terlampau mencari, sebab bila kita desperate we will make wrong choices. Nanti end up ko tak happy.... So just go with the flow....Kalau ada jodoh, tak kemana kan..

                            Kisah cinta Bayu Kumbara dan Jennifer Brocklehurst

                                               

                                            Pernikahan Cikgu dan anak muridnya

                                         

                                         Ni lagi rare...hihi bertemu jodoh main COC

                                                  




Comments

Popular Posts