3rd of July...Kesedihan yang menyelubungi

Assalamualaikum...

Hari ni aku dikhabarkan dengan berita pemergian suami kawan Uitm aku. Ntah kenapa aku rasa sedih sangat. Bile aku dapat tau tu aku termenung panjang. Aku memang x pernah tahu pon siapa die...Kawan aku tu pon aku kenal sebab kite E-pjj sama di Uitm..Jumpe memang time kelas je... Tapi aku tengok kawan aku sangat tabah. Aku tahu bile die kat kelas tu die cube menahan...Menahan dari apa? Menahan dari semua yang terbeban kat bahu die. Kadang-kadang aku ngan kawan-kawan cube buat biasa supaya die x rasa kekok. Tapi kadang-kadang mata die tu bertakung je tp x mengalir...Aku tahu betapa terseksanye nak menahan perasaan tu, perasaan sedih yang amat sangat tapi ko xnak kawan-kawan ko pon rasa beban tu. Ahad ni aku dan kawan aku ade paper untuk final exam. . Aku x tau reaksi ape aku nak beri...Aku takut aku nangis je....Nak ucap takziah, suruh sabar?? Aku rasa susah nak ungkap,sebab kite bukan di tempat die...Aku harap die kuat dan tabah untuk menempuhi hari-hari yang akan datang....

Surat Al Fatihah on Flowers Texture
         ( DARI ALLAH S.W.T KITA DATANG, KEPADA ALLAH S.W.T KITA KEMBALI )

Comments

Popular Posts