Food Journey ~ Johnny's Rocket

Assalamualaikum,
Hi guys...Here 's another my food journey. I went to Johnny's Rocket ari tu at The Curve with my husband.I'm a fan of burgers, so saje nak try out. Kedai die pon macam nampak menarik je kan....Masa masuk tu staff was very warming....The atmosphere macam you masuk kedai ala-ala 60an/70an gitu...Lain dari lain, the staff sat us near the window.Die  bagi menu, so i go thru the menu...Byk choice...Sampai x reti nak pick yang mana satu..hehe...So I choose ........( serius x ingat ape) Order memang satu dish je, sebabnya husband saya ni x minat western. Tekaknye, tekak melayu...So thats why we decided nak makan satu je, share-share aje katenye...ok boss....So tunggu la. servisnye cepat dalam 5 minit camtu dah dapat burger and drinks... I think the patty sume dah masak cume dieorang reheatkan je balik...
Ini la hasil tangkapan untuk hari tu. My honest opinion, i'm not into it...
Well sorry if ade antara u guys yang probably don't agree.
But i'll promise to try again next time k....
We'll see how it goes....

Rating : 
          1/5 stars

Comments

Popular Posts