Fake a smile will do....

Assalamualaikum,
 Today feeling a bit down....Bila orang selalu mempersendakan kita, pada mulanya kita boleh tersenyum, boleh fikir positif. Hati berkata barangkali mereka ini nak memberi semangat melalui kritikan. Saya tahu, kamu semua pun tahu everyone in this world Allah ciptakan tak sempurna..Kita manusia biasa...Terlampau biasa...Tetapi kenapa masih ada lagi manusia yang suka persendakan orang lain sedangkan dirinya pun bukanlah "molek" sangat. Disini saya tak berniat nak kritik sesapa, apa yang ingin saya sampaikan kenapa perlu mereka ni berkelakuan macam ni....Tersangat la "WOW" bila menatap wajah awak yang tersangat la enjoy mempersendakan saya. Takpe la kalau itu buatkan hati awak terhibur, bahagia...I'm a Joker kan... Saya rasa bersyukur ibubapa saya mengajar untuk menghormati orang lain walaupun ketika marah.

Fake a smile will do the trick....Senyum x perlu berkata apa-apa

Fake A Smile

P/S: Beringatlah Kerana mulut ,Badan binasa.....

Comments

Popular Posts