Musim Kahwin vs Hobi yang sangat BEST!!!

Assalamualaikum,

Hapa habaq? Ada sihat ka? Boring plak time-time free cengini... Lama saya x belek bunge, pegang playar, macam-macam lagi la.... Kalau nak tau saya memang suke sangat buat hantaran... ni memang hobi saya yang memang x penah jemu... Tangan ni dah rase gian dah...dah lame x buat... ada few photos yang saya snap time buat hantaran untuk adik & adik ipar....



                                  Yang ni time adik tunang..... adik nak simple aje...






                                                      Yang ni time adik nikah......



                                                         Ni adik ipar tunang......

Sesiapa yang berminat boleh dropkan komen anda... X mahal pon saya ambik... Starts from RM 30 satu hantaran.... Bole ikut bajet korang..... ; )



Comments

Popular Posts